woensdag 1 september 2010

Symposium van de Vereniging Gidscontact Nederland

De vierde dimensie
Symposium van de Vereniging Gidscontact Nederland

Tijdens het symposium kom je op verschillende manieren in contact met de realiteit van de vierde dimensie.
In drie lezingen ontvang je heldere informatie over ons bestaan in de vierde dimensie. Door middel van korte, begeleide meditaties krijg je de gelegenheid om de vierde dimensie zelf te ervaren.
En het forum stelt je in de gelegenheid je eigen ervaringen te delen met de andere deelnemers en ervaren coaches en begeleiders. Je kunt je vragen kwijt en krijgt persoonlijk antwoord.

Gastsprekers Ellen Scheffer en Marie-Claire van der Bruggen
Op het symposium zullen Ellen Scheffer en Marie-Claire van der Bruggen, twee auteurs van Spiritboek, als gastsprekers aanwezig zijn.

Ellen Scheffer, auteur van ‘Vederlicht – leven en werken met spirituele gidsen’:
‘Het contact met mijn gidsen heeft mijn leven enorm verrijkt op allerlei manieren. Het belangrijkste is waarschijnlijk dat mijn bewustwordingsproces erdoor in een stroomversnelling kwam, waardoor mijn gevoeligheid op spiritueel gebied en mijn vermogen liefde te geven en te ontvangen toenamen. Ik had vaak het gevoel begeleid te worden door een zeer betrokken, liefdevolle, maar ook confronterende therapeut en leraar, die tevens mijn beste vriend wilde zijn.’ ‘De titel van mijn lezing is Vederlicht, net als mijn boek, om te benadrukken dat het leven lichter wordt door het werken met je gids(en) en hun begeleiding altijd vederlicht aanvoelt.’ www.vederlicht.eu

Marie-Claire van der Bruggen, auteur van ‘Het sprookje van de Dood’:
‘Als kind was ik me al bewust van een wereld die anderen niet konden waarnemen en waarin ik me heel erg op mijn gemak voelde. Hier op Aarde voelde ik me niet echt thuis en had ik vaak een vreemd soort van heimwee naar iets wat ik niet goed kon verwoorden. Langzaam maar zeker heb ik, na een lange zoektocht en met behulp van mijn gids, uiteindelijk antwoord gevonden op veel van mijn vragen.’ www.sprookjevandedood.nl

Het symposium ‘De vierde dimensie’ vindt plaats op zaterdag 2 oktober van 10.30-16.00 uur in de Ludenkapel te Doorn.

Voor informatie en aanmelden:
www.mindz.com/events/de_vierde_dimensie_1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten