maandag 11 oktober 2010

En nu ik…

En nu ik…
CUIJK - Soms lijkt het wel een gewoonte: steeds klaar staan voor een ander. Geen ‘nee’ kunnen of durven zeggen op het werk. Je echtgeno(o)t(e) en je kinderen op nummer één zetten, terwijl jezelf als laatste achter in de rij aansluit. Hoelang blijf je een ander belangrijker vinden dan jezelf?
Doe je dat totdat je merkt dat dit patroon je alleen maar uitput en niet de bevrediging geeft die jij voor ogen had? Dan komt de cruciale vraag ‘Wat wil ik nu echt? Hoe wil ik mijn leven invullen?’ En nog belangrijker: ‘Hoe pak ik dit aan?’

Tijdens de workshop ‘En nu ik’, die Maurice Smolders in Spiritueel centrum de Bron komt geven, word je je bewust van de oorzaken achter dit gedrag en ontdek je jouw mogelijkheden tot verandering. Vervolgens ga je aan de slag met hoe je werkelijk wilt zijn.
Deze doe-workshop is zaterdag 16 oktober van 10.00 tot 17.00 uur. Aanmelden kan tot vrijdag 15 oktober via: rinus@debroncuijk.nl
Meer info: www.debroncuijk.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten