donderdag 30 december 2010

(Her)ontdek je IK-kracht

Door Diana Kors
Workshop van 4 avonden waarin we op een speelse manier contact maken met onze Ik-kracht. Om deze te (her-)ontdekken en/of te verstevigen.

Ik-kracht is een kracht die we allemaal meegekregen hebben bij onze geboorte. Maar door omstandigheden en gebeurtenissen hebben we die stukje bij beetje losgelaten, zijn wie die kwijtgeraakt. Soms zijn we helemaal op wilskracht overgegaan hetgeen ons uitput, of soms doen we dingen in ons leven die eigenlijk niet bij ons passen. Tijdens vier avonden gaan we aan de slag om onze Ik-kracht te (her-) vinden, en/of te verstevigen. Daarvoor worden diverse methodieken gebruikt en ook diverse invalshoeken met onder andere visualisaties en deelpersonen (of ikken) en grondingsoefeningen.
Het is vooral ook leuk om zo met jezelf en anderen te werken aan het verstevigen van jouw Ik-kracht.
Leer jezelf op een andere manier kennen en ontdek dat jij aan het stuur van je leven staat.

Datum
21 en 28 maart, 4 en 11 april
Tijd
19.30 uur tot 22.00 uur
Kosten     
90 euro per persoon incl. materiaal en koffie/thee en het boek Ik-kracht
Plaats     
in de Herberg, Markt 1a, Cuijk

Aanmelden is noodzakelijk via: rinus@debroncuijk.nl of tel. 0485-211228
De cursus gaat door bij minimaal 4 aanmeldingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten