vrijdag 27 mei 2011

Mediumavond

Margot Thoonen Kauffman
verzorgt in het centrum de mediumavonden.

Margot is vanaf haar geboorte helderziend, heldervoelend en helderhorend. Soms komen er ook geuren naar haar toe die iets te betekenen hebben.
“Tien jaar geleden ben ik beroepsmatig met deze gave aan de slag gegaan om mensen hiermee te kunnen helpen. Ik heb thuis een praktijk waar ik readingen geef, maar ik ga ook naar mensen toe die in gezinsverband een reading willen hebben, bijvoorbeeld om contact te krijgen met iemand die dierbaar is en mogelijk is over gegaan.
Het belangrijkste en het mooiste aan dit werk is het helpen van mensen die even vast lopen in hun dagelijks welbevinden, op het werk in de problemen komen, of anderszins.
Het is elke keer opnieuw een verrassing wat er uit readingen komt. Ik ben dankbaar dat ik dit werk mag doen,  vooral als ik zie dat mensen blij en soms opgelucht weer naar huis gaan.
Ik zie er naar uit u te ontmoeten. Als u een foto meebrengt van iemand die overleden is hoop ik ook voor u een reading te mogen doen.”

Datum 7 juni - 27 september en 8 november
Tijd    20.00 tot 22.00 uur inclusief pauze
Toegang 10,00 euro exclusief consumptie
Plaats In de Herberg, Markt 1a, Cuijk
Minimum aantal de reading gaat door bij minimaal 8 aanmeldingen
Reading info Het is mogelijk dat niet iedereen op deze avonden een persoonlijke reading ontvangt.

Aanmelden is noodzakelijk: dit kan via: Rinus of telefoon 0485-211228. aub adresgegevens en telefoonnummer vermelden

lees hier de algemene voorwaarden van Spiritueel centrum de Bron

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Ik zag u vandaag toevallig op tv en had eigenlijk meteen een goed gevoel erbij. Ik overweeg al langer om naar een medium te gaan, alleen is het lastig om ook de juiste persoon enzo te vinden maar ik denk wel dat u begrijpt wat ik bedoel daarmee.
    Mijn opa is bijna 2 jaar geleden plots overleden ik lijk het meeste op hem en ik kan het niet loslaten, soms gewoon de gedachte dat hij elk moment weer op de stoep kan staan. Ik mis hem enorm en na zijn overlijden heb ik de ene klap na de andere gehad en iedere keer wou ik dat hij er nog was waarbij ik terecht zou kunnen. Heb hem nodig..
    Ik zag dat er in cuijk een bijeenkomst is alleen ik woon in Tilburg dus dat is totaal niet te doen voor mij en ik heb het financieel lastig.
    Mijn vraag is eigenlijk of u mij toch kan en wil helpen.
    Rond me opa maar ik heb ook een hele grote rugzak en de klappen blijven maar komen net alsof het effe niet goed mag gaan

    Alvast bedankt

    Mvg
    Evi Hendriksen

    BeantwoordenVerwijderen